فایل عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

در این پایان نامه برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند

دانلود عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

دانلود پایان نامه عملكرد آگهی ها دانلود پایان نامه روانشناسی تبلیغات دانلود پایان نامه چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی دانلود پایان نامه عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 107 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 66

دانلود پایان نامهمدیریت بازرگانی

عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب

 
*قابل استفاده برای رشته هایمدیریت رسانه،ارتباطات
 
چکیده:
اگر قبول داشته باشیم كه «اقتصاد» از عوامل بقای جامعه است،

ادامه مطلب


مطالب تصادفی